Das ist gut, das ist najs.

Idag så har det typ vart världens längsta dag i skolan, har vart övertrött och garvat åt massa saker, höhö, kaffebrist.
Det klockrenaste var nog när vi skulle ställa om borden i klassrummet, så stod en kille framför mig och höll på att flytta om borden. Så sa jag till sandra bredvid, som heter zanshine på blogg, "kan du flytta bak bänken zanshine?" så killen framför vänder sig sakta om och stirrar på mig, hahahahha. Han trodde att jag sa till honom och kallade honom för sunshine, haha, roligt.

Sen så har vi haft massa tråkiga lektioner i skolan med musikarna, rätt lame. tur att det finns trevliga människor som man kan fördriva tiden med!
Håller på att måla massa i estetiskverksamhet, är dock sämst på att måla, men det är fan rätt najs i alla fall, läraren verkar helt okej.

Jag tycker att det är rätt wierd att jag har stött på typ 10 stycken människor från mina gamla klasser i väsby. Har inte sett någon på typ 3 år, och sen så helt plötsligt så ser man allihopa känns det som! Blir lite nostalgiskt, inte på ett bra sätt då, gjorde ett awesome val när jag bytte till vallentuna :) Men det känns ganska konstigt, men jag antar att alla har börjat på rudbeck. Mainstream.

Ödet ville inte att jag och Elli skulle till grekisk fastfood inne i stan. För det vart så att vi träffades i sollentuna när jag slutade skolan, och så åkte vi hem till mig och lagade pyttipanna, typ så jävla cpgott! Sen så tog vi lite efterrätt, hihi. Vi tog lite av tårtan som lina bakade till tomasz.
We had a good time :)
Vi ska träffas snart igen och se på antichrist, den filmen verkar helt seriöst störd. Om ni inte har sett trailern, så gör det!
har massa coola bilder att bjuda på också!
Enjoy.





Det var allt för just nu.
very bra dag :)

Pyssar Sandra





Kommentarer
Postat av: elli

hahaha bra dag :D vi måste ses snart igen :D

alltid lika snygga bilder på oss ;) <3

2009-09-05 @ 17:12:57
URL: http://kingoffools.devote.se
Postat av: sandra

hahaha :D

ja men det måste vi verkligen göra du :D <3

2009-09-05 @ 18:48:33
URL: http://shrimp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0