dagens

Roligt:
*Clara spiller ut ett helt glas med målarfärgsvatten över hela sig.
*Kineserna stönade högt när jag frågade om kaffe.
*
Kineserna pratar läskigt och la en förbannelse över mig så att jag fick ont i magen.
*jenny går iväg för att hämta en pennvässare till clara i 20 minuter, kommer tillbaka och har glömt vad hon skulle göra.
*Målade sandra så att hon ser ut som en elak satmara, höhö.

Så kul kan man ha det i sfg, så att ni vet!


På fredag blir det shopping med ebba
lördag ska jag in till stan med sandra, towe, clara och grecia och fika på café bellman
Söndag ska jag träffa Michelito!
funniii.


Kommentarer
Postat av: Clara

HAHAHA kineserna <3

2009-09-24 @ 17:44:26
URL: http://claraliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0