hawaii

Pizzan var god.. och det var trevligt sällskap! Men dock blev det inte good luck chuck, utan det blev Meet the fockers, för vi såg meet the parents förut idag, så då tänkte vi att det skulle vara najs att kanske se tvåan också :)
Och som sagt, pizzan var god. Det fick bli en varsin hawaii, den gammla godingen, som alltid är lika god, lite snålt med annanas bara. men den lever alltid upp till ens förväntningar ^^

har glömt att nämna att vi hade suprise party för tomasz i söndags!!
Kalle, oskar, tomasz, lina, mamma och jag blev det. Vi käkade kräftor, drack öl och hade trevligt :) Dock gillar jag inte kräftor..

En liten film från när tomasz satte på sig min present kanske vore roligt, och vet ni vad, jag har en till och med! Men jag måste fråga om det är okej att jag lägger upp den på youtube, så att han inte blir arg ^^
här så kommer lite bilder från söndagen då va.

Här så håller tomasz på att öppna ett paket från mamma, vilket var en plattång ^^


Oskar och Tomasz :)


haha, tomasz min när han öppnar min mankini xD


Kalle och Lina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0