Schoolish

Sitter i skolan nu idag igen.
Hade nyss ett prov, som seriöst var det sämsta jag någonsin haft! har nog aldrig vart så dålig på ett prov, seriöst. Jag kommer att få ig i samhällskunskap, INTE OKEJ! Jag som tyckte att det verkade lite roligt i början, men antagligen så är det inget för mig, eller det lär vvi ju märka när jag får tillbaka provet^^
Idag ska jag träffa elliponken! Fast jag ska stanna ett tag i skolan faktiskt, har inget att göra för hon slutar sent och ska till täby en snabbis, så jag har inte bråttom, hoho.
Queen är i högtalarna här i skolan, hohoho. Jag och clara lyssnar, men sandra sitter här bredvid och gästar oss :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Clara

schnyyyga bilder! x)

2009-10-07 @ 22:30:50
URL: http://claraliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0