cool kids never have the time.

Gjorde ett mobbat kollage i paint på mina nya läsglasögon!

Jag ska använda dom här när jag sitter vid datan, läser och pluggar. Kommer att se ut som en tvättäkta pluggis! and i like it!

 

I skolan så vart det inte mycket plugg, vart att jag och Clara satt och sjöng bohemian Rhapsody på geografi lektionen, INTE SERIÖST, och så nu ligger det inne på facebook, så om ni är vän med mig kan ni ju spana in, inte för att jag vill att ni ska kolla, men om ni vill, ÄSCH skit samma, skit i det.
Hahahhaha, fan vad kul.

Efter skolan så åkte jag och mamma till väsby centrum, jag fick en synundersökning, och jag har bryt fel och kan ha andra fel på synen, så jag fick läsglasögon till att börja med i alla fall, och om jag använder det mycket så kan andra problem framträda så att jag får glasögon så att min syn blir bra, om jag fattade rätt, vilket jag antagligen inte gjorde, haha.

Annars så hittade jag en tröja, och skor, men jag köpte aldrig skorna, men tröjan köpte jag! det är den som jag har på bilderna, vilket antagligen inte syns, men jaja, den är mysig.

Längtar till imorgon då desperet housewives är, jag ska se det! Plus att jag ska leka med ellisnopp, hoho.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jättsnygga glasögon!



Ett litet tips är att gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 2 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

2009-10-05 @ 20:00:55
Postat av: linda

Fin blogg, fina glasögon, det är ju mode nu :)

2009-10-05 @ 20:20:14
URL: http://lindaskogstrom.blogg.se/
Postat av: Enarawawtauri

delivers the latest breaking intelligence and communication on the latest top stories, withstand, business, divertissement, politics, and more. In the interest in-depth coverage
oczyszczanie
oczyszczanie

2012-10-27 @ 17:25:21
URL: http://oczyszczanie-organizmu.com.pl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0