CP APA!!

Jag kom nyss på att jag missade aktivitetsdagen på skolan, vilken suger, jag ville fan vara med..
Och Michelle den lilla rackaren smittade ner mig med sin förkylning i helgen, haha.
Och tack själv michelle för i helgen!! :D det var as najs! :)

Nu vill jag fan seriöst bli frisk, orkar inte vara hemma och inte ha ett skit att göra, så jävla trist. Det jag gör om dagarna är att läsa, sova, titta på tv i sängen, läsa, sova mera, dricka massa kaffe, sova lite till.
Fast det är tydligen ganska många som är förkylda just nu.

Men imorgon så känns det som om att det blir skola faktiskt! Känner mig nästan helt frisk, om nu inte mamma skulle komma och säga att jag ska vara hemma en extra dag, vilken jag cuttar henne om hon säger :3

Men om sandra, clara, grecia och towe ser det här, så kan vi kanske ha pokemon och harry potter maraton på fredag efter spelningen på skolan? För jag ska till mormor och morfar på lördag och fira deras 45 åriga bröllopsdag! grattis grattis.

ser fram emot helgen, kommer att bli awesome!

Fredag: stanna kvar i skolan och kolla på någon spelning eller var det var med tjejerna! sen så drar vi hem till mig och har Harry potter och Pokemon maraton med massa mums.

Lördag: fira mormor och morfar då!

Söndag:
träffa michelle kanske? Svara om du har lust michelle :)






Känner för att slänga in en bild också.. längtar till fredag!




Kommentarer
Postat av: Clara

HAHAHAHAHAH :D

fredagsmyyyys med ash och harri <3

2009-10-14 @ 15:34:12
URL: http://claraliinnea.blogg.se/
Postat av: grecia

jag kan va med :P

2009-10-14 @ 18:53:57
Postat av: sandra

AWESOME! :D

2009-10-14 @ 19:35:38
URL: http://shrimp.webblogg.se/
Postat av: Zan

låter totally awesome!

2009-10-15 @ 17:39:04
URL: http://zanshine.blogg.se/
Postat av: Coleman

eh len om jag är taggad!!!! men kom ihåg att jga inte hra sovmorgon ;) haha

2009-10-17 @ 13:25:04
URL: http://shrimp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0