Celebi, höhö.

säger bara ett ord: POKEMON.
Efter skolan så stannade jag kvar i datasalen med Clara och tog lite roliga bilder, sen så sprang vi till tåget som jag skulle ta, haha stackaren, hon skulle inte ens med tåget men jag tvingade henne att springa med mig i alla fall.
Sen på vägen hem så hoppade jag av vid ica rondellen och så hyrde jag... POKEMON 4EVER! Nämligen så att jag och min syster bestämde oss för att se en pokemon film efter skolan, vi ville egentligen se första filmen, men de hade inte den, så jag valde 4an istället. hahah den var rolig.
Biträdet i filmbutiken trodde att jag var en ligist.. hohoh.

Hon: personnummer tack.
jag: eeeh.. det här kan vara fel.. men jag prövar (slår in mammas för hon är medlem).
hon: naej.. det var fel.
Jag: ja men då slår jag in mitt istället då.
Hon: bra, legitimation tack?
jag: öhöö.. har inget med mig.
Hon: jasså.. det var inte alls bra.. Jag tänker sätta anmärkningar på dig ifall du gör såhär en gång till, okej?
jag: okej.. sorry..


Läskigt.
Sen gick jag in på ica och hälsade på ulrika som satt i kassan. Och nu kanske ni tänker, vem är Ulrika? Jo det är mammas bezztiiz.

I alla fall, drog hem, satte på kaffe, la mig i soffan, tog en filt, satte på filmen och började glo med sistah. Vi garvade och mobbade pokemon, men fan så kul det var!

Och nu sitter jag här igen, som vanligt, och skriver ett inlägg, och ifall jag inte hittar på något vettigare så lär det komma flera inlägg, höhö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0