Skolstart igen, bais.

Idag så var det skola igen då, åh vad jag inte orkar med den. Trevliga människor, men fan så tråkiga lektioner. Undrar nästan om jag skulle ha valt frisör som jag tänkte välja, men ändå inte. Jag har ingen aning.
mamma tycker att jag ska kolla om det finns kvar platser på st.eriks gymnasium, men hur kul är det att hoppa in såhär sent liksom. men jaja, samhällsvetenskaplig kultur, får bli det då.

Idag i skolan så fick jag till och med lite gjort på arbetet som ska vara klart fredagen den trettonde. men har för jävla mycket kvar att göra, och som vanligt kommer jag att skjuta upp det till sista sekund så att jag får ångest att jag inte gjorde det nu när jag hade tid, men äsch, får ta det då när det kommer ^^

Efter skolan idag så gick jag och clara till sollentuna centrum och köpte kebab till lunch, moms!
Vi kollade också runt på massa kläder när vi väntade på att min mamma skulle komma och hämta mig och skjusta hem henne. Hittade ett par skor jag nog ska köpa någon dag efter skolan. Jacka har jag därimot väldigt svårt att hitta, vill inte ha min röda kappa från förra året.

och nu så måste jag läsa på en bok som ska vara klar om tyå två dagar, jag har kommit typ 60 sidor, woho!
det värsta är ju att nu när jag letar efter boken så hittar jag den inte, helvete.


Om ni inte ser så gör jag en tummen ner bredvid, inte för att boken inte är bra, utan för att jag inte orkar läsa.


sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0