skolfoto, ehe?

oförberett skolfoto idag också, skit roligt, eller inte. Men jaja, kunde vart värre, det kunde ha vart porträtt foton. Men nu så var det bara gruppbild, för vi kommer inte att ha porträttbilder. Sämst att jag fick sitta ner på golvet, kommer att se ut som en köttbulle, blö.
Kommer att lägga ut bilden sen när jag får den i alla fall (:


Annars så har det vart en bra dag i skolan. Jag och Clara tog med oss kinamaten och satte oss i sollentuna centrum och åt den, jag lärde henne också att äta med pinnar! haha, en tant kom och sa att hon beundrade oss mycket för att vi kunde äta med pinnar, cool tant!

Jag och clara har satt stopp för våra onyttigheter, från och med nu är det nyttigt som gäller, och ändas sötsaker på fredagar och lördagar. Så idag istället för att dricka läsk till kinamaten så köpte vi loka och clementiner! så varje gång jag blir sugen på något sött så tar jag en frukt. Sitter och mumsar på en clementin nu faktiskt.

Måste bara skriva dagens smidiga unge, Clara!
Först så spiller hon ut ALL kina mat på restaurangen
sen så har hennes vita puder från halloween läckt i väskan så hela hon vart vit om kläderna
och sist men inte minst så spiller hon ut typ hela sin loka flaska i soffan och på hennes röv.
Go clara, go!


Bästa rösten i världen.


Kommentarer
Postat av: Clara

hahahaha xD !

2009-11-04 @ 20:28:43
URL: http://claraliinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA!!

2009-11-05 @ 16:13:33
Postat av: towe

HAHA! Lokan var ju det bästa! XD

2009-11-05 @ 16:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0