How long must we sing this song?

Åh vad jag är trött, skulle helt seriöst kunna somna nu, men jag ska ju laga middag ikväll.. det kommer att bli YAKINIKU A LÁ SANDRA, smarrigt som få.

Clarish följde med mig hem idag, choklad är något som gillas, så hejdå nyttighet och hej varmchoklad och chokladbollar. Tv spel är också något som gillas, mucho mucho.

Efter det så har jag inte gjort något vettigt, kollat massa på tv.
Slutade förjävla tidigt idag, 12.33 för att vara exakt, det var väldigt skönt.
Hämtade heller aldrig biljetterna till new moon, så får boka om och göra det en annan dag istället, ehe. Ska bli roligt som fan att se den!

Har faktiskt inte så mycket mer att säga.
Förutom att jag kommer att sova och dega hela helgen, woh.



Smarrigt.


Sandra

Kommentarer
Postat av: towe

Såna koppar har vi också hemma!! :D

2009-11-06 @ 07:52:47
Postat av: sandra

fan vad coolt Towe, fan vad coolt!!

2009-11-06 @ 19:05:08
URL: http://shrimp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0