Önskelista

Idag när jag kom hem från skolan så gick jag in i vardagsrummet, och så hängde en stor stjärna där som mamma köpte för några dagar sen. Det har hängt där i kanske 4 dagar nu. Men inte förens nu så har jag fått lite julkänsla i kroppen, vart varm och började att tänka på allt som jag vill göra i jul. Gud vad jag längtar.
Håller till och med på att skriva en önskelista som jag ska maila till min morbror, som han tjatat om den.
Men alltid när man ska säga vad man önskar sig så får man hjärnsläpp. vad vill jag ha? Och så slutar det med att jag skriver någonting som jag egentligen inte vill ha.

Nu så vill jag bara lägga mig i soffan dricka glögg och ligga och mysa med någon.
Tyckte att det var skönt att vara singel och få lite ensamtid och tänka på en själv, men nu när juletider kommer så vill man faktiskt ha någon, det är nu det känns tomt, och det är nu man vill ha någon att tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0