running with belivers.

Såg underbara new moon igår med ebba och michelle, efterlängtad som in i helvete. rann några tårar
har inte riktigt fattat att jag sett den, känns inte som det. Har längtat så mycket och läst alla böcker så många gånger att det känns konstigt att jag har sett den. men bra var den, som fan.
Efter bion åkte jag hem och duschade och drog till johan, sen drog jag hem och käkade och så kom michelle, så drog vi till johan och köpte godis och chillade ^^ spelade TP, eller spelade och spelade, frågade varandra frågor ^^ .
Sen kom antonio och så drog vi hem till mig och kollade på baksmällan och sen här med förklarar jag er chuck och larry. Sen drog de runt tre och så somnade jag och michelle.

idag har jag fikat med familjen, premiär för glöggen! Skulle träffat elli men hon kunde inte, och så skulle jag till mig kusin ikväll och det vart inte heller av.

Jag har satt upp mål för den här veckan, så om ni vill påminna mig i skolan om detta så vore det najs.
* inge läsk eller onyttigt
*träna MINST 2 gånger



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0