090516

Åh hela veckan har varit underbar!!! Borträknat pluggandet, men skolan har varit helt okej, men det är mycket att göra! 
I Onsdags var jag och Sandra i täby, vi gjorde ingenting där, bara satt i några super sköna stolar och åt baguette mumms!!! Vi satt och prata och bara tog det lungt, det var så himmla skönt. Tyvär så har det tagit bort stolarna :( så inge mer mys i täby, snyft. Stolarna var djupa och helt underbara! Skulle så vilja ha hem en!


i täby


Sandra i mysstolen!


Sen på torsadagen hade vi friluftsdag... ja lite segt, men man klara sig. Vi livrädda, hade hjärt och lung räddning, spela brändboll,hade orienteringsteori och så klart klassikern tipsrunda! På lunchen, som var en timme och 45 min gick jag och resten av tjejerna i min grupp till Frida som bodde några hundra meter från IP. Så himmla skönt med lite värme.

  
 Jag i Melissas glasögon.     Frida, Olivia, Melissa, Erika hemma hos Frida.


På IP. Kolla hur Melissa flyger över Erika haha ser riktigt roligt ut!

Resten av veckan dvs helgen har blivit okuperad av SHOPPING!!! I love it! I fredags var jag och mamma i täby och shoppa skor och tränings kläder, jag håller på att ladda upp garderoben för florida:D Sen idag(lördag) var vi och handlade lite krämer och kläder i arningen! så himmla kul men det känns nu både i kropp och pålånbok att detta har varit en intensiv shopping helg:)


mina nya skor! Älskar dom föll för färgerna, passar till mina gula jeans och mina lila chinos:D


Låga converse är helt underbart på sommaren, det passar till allt!


mina 2 nya tub toppar. Passar jätte bra till mina nya  shorts! 59:- på H&M


det blev ett par vita och gula;) dom kosta bara 98:- st på H&M


mitt nya linne från lindex och mina gula shorts, fint ?


det jag kommer leva på i Florida!! Aloe vera gel, som gör att brän skador lägger sig snabbare, och solskyddsfaktor 50+ och 30. Man vill ju inte bränna sig ;)


persiko färgade tubtoppen! Den har också inbyggd bh och fanns i massor av färger och mönster!

Ne nu ska jag gå ner och mysa med mamma, resten av familjen är bort rest. Vi ska käka kykling och pasta, men fösta ska vi lyxa till det med dipp och morötter;)

ha det gött alla läsare

shrimp n´ out
colman

Kommentarer
Postat av: sandra

ååh vad fint michelle :D

2009-05-17 @ 11:53:58
URL: http://shrimp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0