upsala weekend

sitter just nu hemma hos min kusin och njuter av det lilla sommar vädret vi har fått. Det är så himmla skönt att bara slappna av och njuta, även om jag bara får nuta en liten stud för i samma veva som min relax weekend  i upsala är det tävling på fyrishov. I går simmade jag 200m frisim på fm och det gick jätte bra, en andra plats och ett bra person bästa fick jag med mig hem från första tävlings passet. Nu återstår bara ett pass till på Söndag em då jag simmar 50m rygg och fritt håller tummarna på att det kommer gå bra.

Jag har varit jätte dålig på att blogg senaste tiden men det har varit mycket den senaste veckan, jag måste ta igen allt jag missat i wien och barca och träningen okuperar fortfarande min fritid men jag ska bli bättre....

jag ska ge ett försök med att uppdatera er om den gångna veckan:
 
SÖNDAG 3/5 09
Det blev en mysdag inne i stan med Sandra och vi kollade på bio- En shoppohilocs bekännerlser (inlägg Golden Brown)

MÅNDAG 4/5 09
Nationella proven i Matte del a+b sedan nationella muntliga i engelska. EJM trupp resultaten kom!!!

TISDAG 5/5 09 
Nationella proven i matte del c
Religon 

ONSDAG 6/5 09
Religon plugg efter skolan sedan träning 17:30- 21:00

Torsdag 7/5 09 
Religon

FREDAG 8/5 09
åkte till upsala

LÖRDAG 9/5 09 + SÖNDAG 10/5 09
tävling i fyrishov

puss på er shrimp and oùt
coleman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0