svartvit

Tjenamors.

Idag har vart en hatisk och rolig dag, i alla fall mot nadja, haha, stackaren, och ebba med däremot, vi mobbade dom lite för mycket under dagens gång ^^ men kul var det! Dom tog nog inte illa upp, får man hoppas på i alla fall, haha.
I skolan så bestämde vi också att fixa en skoltröja, så jag Michelle och Nadja tog saken i egna händer :D vi såg till så att det kommer att bli av. Och tro det eller ej, allt är nästan kirrat och klart!
Det blir en svart hood tröja, rätt cool faktiskt.
kommer väl bild sen när jag har fått hem den :)

Efter skolan så åkte jag till väsby centrum och kollade på klänningar till brölloppet jag ska servera på :D och jag hittade en jätte gullig! Så jag köpte den :)
sen så kollade vi runt lite och köpte macka på subway och åkte sen hem igen :)

Nu är jag glad.



klänning från MQ
Paris, Kate & I
599 kr

Kommentarer
Postat av: Ebba

haha nejdå du kan vara lugn ;)

klänningen va super fin!! :D <3

2009-05-11 @ 23:28:23
URL: http://aboutebba.blogg.se/
Postat av: sandra

haha men vad bra!

ja men tack så mycket :D <3

2009-05-13 @ 21:16:14
URL: http://shrimp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0