READY FOR TAKE OF!!

om jag var, nu efter 24 tim resa så är jag framme i FLORIDA BABY!!!  det är så himmla härligt, det är runt 35 grader och man kan gå i shorts hela dagen, fast det är jätte fuktigt.

för dom som inte vet så är jag just nu på träningsläger med svenska juniorlandslaget i florida för att träna upp oss in för  junior em som går i prag i sommar. Vi bor one block från stranden så det är bara att gå över gatan och så är du på beachen, så gööö skönt!!! så det är där vi tillbringar våran tid mellan passenXD vi bor på ett motell ganska mysigt, men tyvär måste vi laga våran mat själva vilket är ganska kul att seXD jag bor med två andra tjejer Josenfin Lindkvist och Jenny Falkenman Brink, vi har det jätte kul. Totalt så är vi 16 simmare i truppen det är 7 killar och 9 tjejer.

Jag har inte bloggat på ett tag men det löser sig, det har inte hänt så mycket senaste tiden på min sida men tydligen för sandra!!!! Jag hoppas att hennes piercing blev bra! JAG VILL SE BILDER SANDRA!!!! jag ska  fösrsöka att lägga in bilder från nu men det blir nog senare ;P
 
ne nu ska jag sova puss och shrimp n` out

colman från florida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0