Konstutställning i väsby

Idag så tvingade min syster mig att följa med henne på en konstutställning där hon hade två bilder som var uppe, jag som ville sola och ta det lugnt! ^^
Pappa och Diane kom och hämtade oss, och så bar det av. När vi kom fram så fick jag gissa vilka bilder lina hade tagit, och jag hade rätt! yey
Efter vi kollat så drog vi till ett konditori och satt ute och fikade. Sen släppte pappa av mig och Lina hos mormor och morfar.
Haha jag, lina och mormor spelade fotboll i deras kök med en badboll. Det var skit roligt! för vi träffade typ 100 saker överallt, fast som tur var gick inget sönder ^^
Sen så åkte jag hem och har nu precis ätit middag och så ska jag snart ha filmkväll med johan, MYYS!



Shrimp n' out
Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0