Kärleks dryck

hejsan svejsan!
Nu så är jag hemma igen och dunkar Eddie Meduza på hög nivå!
Jag träffade ju pappa och hans flickvän Diane, och det var hur trevligt som helst faktiskt! vi kollade runt lite i norrtälje och fikade på ett litet jätte mysigt café, där så åt jag en liten citronmousse grej och typ världens godaste kaffe, den hette kärleks dryck, fast det var en Latte mocca, skit god!
Sen så kollade vi på en liten marknad, där det inte fanns så mycket att kolla på. Så vi åkte hem till pappas stuga där vi började att laga mat, vi grillade vitlöksbröd, halloumi ost, pepparbiff och massa annat gott :)

Jag trodde att det skulle kännas skummare att träffa henne men det gick hur bra som helst och hon var jätte trevlig verkligen.
Det var roligt att umgås med pappa också, funderar på att bo där varannan helg, ska snacka med honom om det, mamma tyckte i alla fall att jag skulle göra det.
När jag var där så passade jag på att hämta hem mina filmer som han hade lånat, så nu funderar jag på att se the blair witch project någon dag, någon som är taggad? :D

jaja, nu så ska jag susa, godnatt.
Andersson

Kommentarer
Postat av: Nadja Granlund

Jag är! :D

Och den gånger tar vi med oss Michelle Ebba och kanske fler. Då blir det ju mer spännande att se filmen :D haha ^^

2009-05-11 @ 18:41:04
URL: http://nadjagranlund.blogg.se/love
Postat av: Anonym

haha ja men precis! det blir så bra det ;D

2009-05-11 @ 19:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0