Kaffe latte och chokladboll, mums!

Idag så fick jag ett sms av min lilla Lina, och hon frågade ifall jag ville följa med henne till täby centrum och ta en fika, och inte säger man nej till en smarrig fika med favvolina! Så mot täby bar det av!
Vi kollade runt lite grann och sen så satte vi oss på ett fik och myste. Riktigt roligt var det, mycket roligt med denna tjej *smile*
Fast på något konstigt sätt blir man alltid pojkvänstokig när man är med lina, haha, very skumt O.o Inte för att jag är kär i lina men vi pratar alltid så mycket om det, hihi.

Nu så är jag hemma och har precis smällt i mig maten som min syster lagade ( som jag egentligen skulle ha gjort men glömde^^) och nu så sitter vi på mitt rum och spelar super mario 64, skiiiiit roooolliiiiiiigt!

Ha en trevlig kväll.





Shrimp n' out
Andersson

Kommentarer
Postat av: Lina

Ah, du är så gullig! jag hade riktigt kul jag med. Haha, jaa, det blir alltid att vi pratar om det, roligt ämne antar jag ;) <33

2009-05-18 @ 20:13:29
Postat av: sandra

haha du kan vara gullig ;D

väldigt roligt ämne, höhö! <33

2009-05-18 @ 20:23:28
URL: http://shrimp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0