golden brown

hello,
Igår var jag hos mamma på hennes salong, hon fixade frillan på mig, hon klippte och la i ljusare slingor. det vart najs! inte så jäätte stor skillnad med det är skönt att det vart lite ljusare :)
Efter frisören så ringde jag michelle och vi bestämde att vi skulle åka till stan och kolla på bio för det var jätte fint väder! så mamma skjustade hem mig till Michelle. När jag kom hem till henne så väntade jag på att hon skulle fixa sig i ordning så att vi kunde åka.

Vi tog hennes cykel ner till ormsta och väntade på tåget i den glassande solen. När vi kom in till stan så hämtade vi våra biljetter och gick sedan för att äta middag, vi valde sandys, jag tog en smarrig sallad.
När vi satt där så såg vi även ett par bekanta ansikten, som dessutom skulle på samma bio som oss! hur stor är chansen?
juste, vi valde att se "en shoppaholics bekännelser", den var lite knasig men den var faktiskt ganska rolig vid många tillfällen.
Efter bion så ville vi inte att kvällen skulle ta slut, så vi bestämde att michelle skulle sova hemma hos mig. Vi åkte hem till henne och hämtade hennes saker, sen så på bussen hem så snackade jag med Johan och vi skulle komma till någon ungdomsgård och träffa honom och sebbe, så vi åkte till väsby station och så började gick vi och mötte dom, men sen så fick vi inte komma in, lite trist. Fast lite snälla var de i alla fall så de föjlde med oss till bussen som bara gick en gång i timmen, så vi fick ta en annan buss hem så vi fick gå en bit i mörkret.

När vi sen kom hem så tog vi en cider och satt och pratade, sen så satte vi på twilight och kollade på den tills vi somnade.

lite pix



Shrimp n' out
Andersson

Kommentarer
Postat av: coleman

ja tack för den!!! du ska få igen !!!

2009-05-07 @ 20:20:01
URL: http://shrimp.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haha varsågod :D

2009-05-09 @ 17:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0