dålig uppdatering

jag och michelle är inga hejjare på att uppdatera våra bloggar kan man säga.
Men igår så var jag med ellipelli! Det var längesen och det var roligt  :D
Inga bilder dock.
Idag så har jag köpt balbiljetter och sen så följde ebba med mig hem och så fotade min syster mig till sitt skolprojekt, det är ganska roligt faktiskt :)
Sen så nu så sitter jag ensam hemma, hungrig och trött. Och nu så kommer vi till frågan, vad blir det till middag? ja, det återstår att se.

Ikväll så ska jag, Lina och Tomasz hyra film och äta godis har jag bestämt, fast de har godisförbud, så då antar jag att de får kolla på när jag äter, höhö! jag ska i alla fall köpa polly, yeah.

jag tycker att det ska bli rätt så tråkigt med nationelltprov i kemi på tisdag, vaaaaaarfööööööööööör inte biologi?
Och sen så hade jag matte nationellt i tisdags och svenska muntligt nationellt idag, och jag hoppas på det bästa! Och så har jag börjat att sticka en mössa, rätt knepigt, men jag vill verkligen att den ska bli klar och fin, den är liksom skit lila och ska bli cooL!
snygg bild på ebba!
snygg bild på ellinoore och mig;D

Shrimp n' out
Andersson

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi kommer att ha fysik! USCH! :(

2009-05-09 @ 09:39:55
Postat av: Ebba

skit snygg ju!! :D

2009-05-09 @ 12:37:28
URL: http://aboutebba.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, okej, fysik är lite värre kanske ^^

2009-05-09 @ 17:22:53
Postat av: Ebba

haha, jag visde ju bilden för dig igår ;)

2009-05-09 @ 18:09:41
URL: http://aboutebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0