BALKVÄLLEN!

tjolahopp allihopa!
ikväll är det äntligen bal! jag är lite smått taggad faktiskt!
Idag var jag hemma från skolan, och jag har: duschat, solsprayat mig och fixat naglarna. Snart kommer mamma hem så då ska hon fixa mitt hår och sminka mig, hon är ju frisör för er som inte vet.
sen så kommer David och Nadja komma hit och så kommer sen våran chaufför som ska skjusta oss till nova. Vi kommer att ta massa kort, så det kommer att komma ut senare på bloggen ;)


jag måste säga att jag är jätte nöjd över min piercing!
Här är en liten bild till Michelle 8D


Kommentarer
Postat av: frida

fint, men jag tycker att det skulle vara snyggare om den var lite större elr typ glittrig så att man ser den bättre =)

2009-06-07 @ 21:15:32
Postat av: sandra

jo jag vet :) det kommer att bli det senare :) måste bara läka klart.

2009-06-08 @ 22:38:15
URL: http://shrimp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0