Stinsen med granlünd! :D

Egentligen så skulle jag och Nadja gått till grönan, men det vart inte av för Nadja skulle på läkarbesök och jag sparar nog hellre pengarna till GREKLAND som jag ska åka till den 24/6! ska bli så jävla NAJS!

Så jag och Nadja hade tänkt att ha picknick i väsby, men det vart kallt och regnigt så vi bestämde oss för att åka till stinsen, jag skulle köpa en skolavslutnings klänning tills på fredag. Och jag hittade en också!
En vit jätte söt från salt för bara 199 :-
Vi kollade runt massa och fikade även på waynes coffee. Jätte god ice-tea.
Sen så åkte vi hem för Nadja skulle passa Linnea, så nu vet jag inte vad jag ska göra.

Eftersom att the sims 3 har kommit så ska jag åka och köpa det snart :D ruliiigt.

lite pics.

Kommentarer
Postat av: Nadja Granlund

haha, sexiga vi är alltså (: Nej men du vad hände med videobloggen? x) haha Puss <3

2009-06-09 @ 17:56:45
URL: http://nadjagranlund.blogg.se/love

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0