Saknaden kommer bli stor!!!!!

suck, jag vet inte om man ska skratta eller gråta. Visst skönt och superhärligt att gå på sommarlov men samtidigt förlora Sveriges bästa 9or!  Det var så tråkigt att stå och krama alla för en sista gång och det gick inte att hålla tillbaka tårarna!!! de flesta grät så det var svårt att inte göra det själv. tiden som va har gått i denna skola har bara sprungit förbi, innan man visste om det så stod man där för en sista gång och allt skulle nu börja om på nytt. terminen har bara sipprat bort under mina fötter och jag har själv inte förstått det! jag har knappt varit i skolan nu på våren! simmningen har ockuperat hela våren i princip.

Nu när jag sitter här och skriver kommer tankarna flödande på vad som hänt och vad vi gjort hela våran tid på Vittra, och det är mycket. Varje dag kommer man till skolan av en ren vana man hoppar på samma tåg åker samma buss allt bara rullar på men nu kommer jag alldrig att göra samma resa med samma personer. Man stiger in i skolan och förväntar sig att träffa alla personer som vanligt igen!! men nu kommer jag alldrig sita in på Vittra och träffa samma underbara 9or


TACK ALLA NIOR
SHRIMP`N OUT COLEMAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0