fly away stanley, be freeeeee...

Idag har jag verkligen vart effektiv!
gick upp vid åtta, gjorde mig i ordning och drog till kursen vid tjugo i nio. Var där i 40 minuter. Sen så åkte jag till mammas salong i täby och fixade håret. Vi åt även lunch på en jätte god indisk restaurang. Sen tog vi en promenad.
Sen så åkte jag med mormor till stinsen! jag köpte kläder till grekland. Jag köpte ett vitt linne, ett par svarta shorts, en klänning och en bikini överdel, om jag pallar imorgon åker jag och köper underdelen också.
sen så kom jag hem, åt middag och färgade nyss ögonfransarna. Ska träffa johan också om typ lite mer än 1 timme.
det ska bli näjs.
dagen har vart näjs.

Kom att tänka på att jag och elli måste till medborgarplatsen någon gång under sommaren! Till grekisk fastfood, mums.

Are you with me purjoowlööwk? :D


en bild kanske.. för att beskriva vilket humör jag är på.. hm..
en glad bild kanske.. eller en glad bild med lite trött i..


typ sådär känner jag mig :D
paint a la sandra!

Kommentarer
Postat av: Lina

snygg bild! du kanske ska bli blidare ändå xD



Yaaaay!!

krek krek!! :D

2009-06-23 @ 11:41:16
URL: http://thememoirsofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0