florida pix:D

sitter inne en en gång på rummet och väntar på att ytligare en storm ska dra över :( det har inte regnat här sedan november och när vi kommer hit regnar det varje dag !!!1 åh inte shookad det regnar alltid dit jag åker !


påväg till miami beach


jag och sara sjöström andra dagen


miami beach!!!


oc hus lite rolig


vi hade grill part förra veckan, det är jag och jossan


uppvärmning på morgonen vi kör hejarramsor varje dag KUL!!!!!!


och uppvärmning blir ofta jenka !!! haha


en hejarramsa till :P


här tränar vi :D


vi käka taco bell en dag! Flott som jag vet inte vad !


fader abrahamn en klassiker !


en grå och tråkig dag !!!!


pose bild vi polen ;P jag i mitten ^^


hela junior em truppen i luten!!! haha

ne nu ska jag gå och äta lite mera glass ;P

se you soon 
shrimp n` out

Kommentarer
Postat av: sandra

snarare neger i mitten ^

2009-06-07 @ 16:47:01
URL: http://shrimp.webblogg.se/
Postat av: Annika

men rääääääääätt avundsjuk man blir ;o

2009-06-09 @ 19:24:36
URL: http://somannika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0