COLEMAN N' ANDERSSON AT GRÖNAN!

Michelle och sandra bestämde sig för att ta en tur till gröna lund igår som ett litet firande för att sommaren hade börjat!
synd bara så var det inte toppen väder, utan det spör regnade från stunden vi kom dit tills stunden vi gick, höh. Därför vart det lite jobbigt när vi bestämde oss för att börja med att åka jetline och sitta längst fram, kändes ungefär som nålar som piskades i ansiktet, men så kan det gå liksom!
Vi åkte även insane, premiär för båda, och det var tamejfan den roligaste grejen på hela gröna lund! vi åkte den om och om igen och jag skrek lika mycket varenda gång!

Stannade dock inte så länge för michelle skulle på studentmottagning, så jag åkte hem.
JUSTE, jag vann en liten chokladbit, en stor chokladsak, 3 nallar, plastsmycken och japanska redskapssudd(?).

När Michelle var färdig så kom hon hem till mig och vi hade skit roligt ;D
Vi käkade choklad och höll på med andra roligheter (höhö)
Vi byggde även ett torn av chokladen.

här kommer pics.



Shrimp n' out
Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0