Tillfrisknat

skönt att jag nu nästan är frisk! mår knappt illa längre och huvudet värker inte så farligt mycket.
Så imorgon blir det av till skolan, känns som om att det var på tiden.
så jävla tråkigt att vara ensam hemma om dagarna. Man märker verkligen hur mycket man uppskattar sällskap. Så när Lina och mamma kommer hem så tvingar jag dom att sitta i soffan med mig och prata eller kolla på film, haha.

Hörde något kurrande ljud nyss, vet inte om det är min mage som kurrar för att jag inte har ätit frukost än eller om det är min katt som snarkar igen, haha. Men hur som helst så ska jag nog antagligen äta lite mat nu.
Lyssnar fortfarande på Lykke Li - possibility, vill inte tjata ut den, men kan fan inte sluta lyssna.
Den låten är ju som sagt med i new moon, och såg nyss att hon är svensk! föddes tydligen i skåne. Det är lite coolt.

Ska försöka bränna ner några filmer jag har på datan till dvder så att jag kan se på dom i vardagsrummet.
Sen blir det fan frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0