me gusta snö.

Under dagens gång så har jag mulat vissa utsatta ett antal gånger, haha. Vart bara "riktigt" mulad en gång, och det var av towe, när hon hoppade på mig bakifrån utan att jag visste om det. var alldeles dyngsur när jag kom hem från skolan, blöt genom alla kläder. Så jag satte på mig myskläder och la mig i soffan, och somnade direkt. vaknade av att en arg mamma och syster ringde och klagade på att jag inte hade lagat middag, så då vart det thaimat istället, hoho.

har upptäckt att det är otroligt svårt att säga vad man önskar sig, alla frågar hela tiden, vad önskar man sig liksom? pengar kanske. Men det är så jävla tråkigt.
På tal om det så har jag no clue vad jag ska ge till min storesyster, förslag?

Ligger btw på G+ i ett ämne som jag nyss låg på IG i, haha, wohoo!

Och imorgon så ska jag hem till Ebba och fira henne lite på hennes födelsedag, hoho.
Ska in på sollentuna centrum och köpa något lite snabbt på lunchrasten, har ingen aning vad jag ska köpa till henne heller, förslag?

Kommentarer
Postat av: towe

hahahhaha!! jag är bäst på att mula! :D

2009-12-16 @ 22:00:54
Postat av: sandra

Tsss... nej ^^

2009-12-17 @ 19:11:59
URL: http://shrimp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0