krossa allt.

Har mått illa hela dagen, spydde i morse.
Men mamma tycker att jag är hemma för ofta så jag måste nog dra till skolan imorgon.
Hon tror att jag spydde bara för att jag drack kaffe och inte åt någon frukost, tror inte jag.
det känns verkligen som en bra start på finfina december..

men men, skulle ha lämnat in en uppsats idag, men kunde inte det eftersom att jag var hemma, och han vill ju tydligen inte att man mailar in uppsatsen. Så får lämna in den imorgon. Plus att det är redovisning imorgon i geografin, hoppas att jag mår bra då så att jag kan komma.

jag vill ha helg igen, eller nej, jag vill ha det super efterlängtade lovet som snart kommer. Det kommer verkligen att sitta skit fint. ska bara chilla och ta det lugnt.
Funderar också på att ta en tripp till öland till min kära vän micke snart. fina pojke, saknar honom.

det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0