Hade väldigt tråkigt.

Mitt 2009
Svara på frågorna för att få ett bra år 2010.


ÅRET

Hur har året nollnio varit för dig? -
Ganska okej faktiskt.
Bättre än förra året?
Nej det tror jag inte.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? -
Började på en ny skola, fick dissen, grekland.
Har du flyttat under år nollnio? - Skulle väl vara pappa som flyttade till ett nytt hus, men bor ändå mest hos mamma.
Har du hittat en ny låt som du älskar? En hel del.
Isåfall vilken? - Lykke Li - possibily

Har du kysst en främling? -
Ja det kan man väl säga.


KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollnio? - inte som jag hade velat.

Har du varit kär?
ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - ehehehehe.. nej.

SORG&HÄMD
Har någon av dina vänner tagit självmord?
nej
Har någon i din släkt avlidit?
- nej
Har du slagit någon med knytnäven?
haha, nej.
Varit i slagsmål?
Nej

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? -
Ja
Isåfall vad? - säger bara grek.
Har du skämt ut dig? - Ett antal gånger.

Har du ljugit för en vän? Nej det tror jag inte.
Har du varit ute en hel natt? - ja
Har du blivit tagen av polisen? - nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - typ varje helg

SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du på? -
sollentuna fria gymnasium
Har någon varit elak mot dig i skolan? -
Tycker jag inte.
Hatar du ngn på din skola? -
eeh.. ja.
Har du gjort ngt framsteg? - höjt mig i det tråkigaste ämnet!
Haft alla rätt på ett prov? -
Inte alla rätt.

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? -
En del
Har du förlorat en vän? - Typ.

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?
Nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej de har jag inte
Har du ljugit för en bästavän? - öh, nej.
Har du haft en relation med en vän? nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0