aho

De senaste dagarna har vart sköna som fan.
tillbringade en natt hos pappa i lördags med mamma och Lina, han fixade middag till oss och så satt vi och pratade länge.
Jag och Lina "jammade" lite ute i hans garage också, haha, det lät inte så bra.
På vägen hem till mamma plockade vi upp Lina Bergström. Vi kollade på film non stop hela kvällen typ, härligt som fan. Dagen efter vart det också att ligga och dega i soffan, fram tills kvällen då vi satte på pokemon snap till nintendo 64, vi började vid kanske elva och slutade vid halv fyra då vi hade klarat ut hela spelet, shait.

Idag så åkte jag med pappa till stinsen, där vi kollade på mellandags rean och jag hittade lite kläder, det var mysigt.
Hittade en t-shirt, en långarmad, en "krage", lite underkläder och en mössa.

Nu så är jag trött, Lina och jag plågades upp i morse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0