they don't care about us

sämst uppdatering, men ännu sämre från michelle!
chill på denna vecka.
Åkte till pappa och tittade på huset han har köpt! as najs! har har fixat ett piano och trummor till mig och lina, sneellis.
Vi grillade, pratade och lyssnade på thåström medans vi drack en öl och tände brasan i vardagsrummet. nice.
jag kommer att bo där lite nästa vecka innan jag börjar gymnasiumet!
påtal om gymnasiumet så börjar jag bli mer och mer nervös. drömde till och med om det inatt^^ fast i drömmen så var det nice.
Fick ett brev igår från skolan, och vi ska ha övernattning den 27-28.e augusti med massa aktiviteter, yay?
FANFANFAN vad jag är nervös!
i alla fall, pappas hus var as najs.

Nadja sov här en natt, och på dagen träffade jag johan, följde med till hans jobb, hittade knappt hem, undra varför? ^^
sen på kvällen kom som sagt nadja, vi tog en promenad genom väsby.
Sen så kom johan också, vi spelade guitar hero och kollade på film, tills jag somnade i min lilla obekväma (observera obekväm) soffa. Vaknade klockan sex av att johan fortfarande var kvar och stängde av radion, haha han hade också somnat, men han gick hem typ tjugo över sex.  Då fortsatte jag och nadja att sova.
när jag bäddade sängen så upptäckte vi att vi hade legat och sovit på en hummla, så den hade typ spasmiska ryck, så jag slängde ut den igenom fönstret.

Träffade johan igår också, följde med han till sunpan, fick ta buss, tåg och tåg. kom fram efter en timme, vi skulle till webbhallen, de hade inte vad han behövde, så vi skulle åka till väsby då. Kom fram till stationen, tåget inställt, så vi gick till coop och köpte äppel juice, vitlöksbröd och rice crisps ^^ sen gick vi till tåget och tog samma väg tillbaka till väsby. Gick in på centrum och köpte det som johan behövde. hehe. sen gick vi till sigma för att träffa sebbe och antonio i typ 5 minuter. Sen åkte jag hem för johan skulle jobba. hehe.

lame inlägg om ni undrar. jag är trött.

ikväll så vore det awesome att åka in till stockholm crusing med en brasse stol och kolla på alla ascoola bilar, men alla bangar :( så jag är ledsen.


läppar slutna för att aldrig röra
ser jag dina ögon som så djupa att beröra
en doft av det som aldrig ska andas
vrider sig sinnet för att senare förvandlas






Nu vart det ändrat, stan med michellito!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0