It's got 2b coleman n' andersson.

Nu har typ alla böjat plugget igen.. förutom jag!
Asså visst det kanske är skönt att ha lite extra sommarlov, men fan, nu vet jag ju hur det har gått för alla, och nu så är det bara jag som är kvar som ska gå igenom de första, jobbiga dagarna.
Så nu fram tills måndag så måste jag tänka på andra saker, roliga saker, så att jag inte kommer att sitta i ett hörn och skaka av nervositet ^^
i alla fall.
idag så lunchade jag med pappa vid ett skit mysigt ställe i norrtälje, sen så drog jag mig in till stan, då en av linas och min kursledare inför cafét vi hade ringde, hon sa att det var möte halv fem.. så jag hann bara vara i stan med micke och berra i typ 2,5 timme. lite tråkigt.
Vi kollade i alla fall på massa kläder, och jag ska åka och köpa lite mer kläder så fort som studiebidraget kommer, har hittat lite saker som jag vet att jag vill ha. chill.
Sen i alla fall så åkte jag till mötet, för att bara vara där i typ 45 minuter.
Och sen så var det meningen att jag skulle åka till pappa, vilket tar två timmar kommunalt att åka..
så jag stannade hemma hos mamma, och åker antagligen dit imorgon istället :)
Igår var det myspys, jag låg på golvet i vardagsrummet mitt i natten, lyssnade på mysiga låtar och kollade in i våran öppnaspis, det var mysigt.

bais vad jag är trött.
Nu så ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv, det låter bra det.
puss, sandra.




Bara för att han är så snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0