skolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

ja tillbaks till vardagen nu antar jag, skolan började idag och simmningen börjar på måndag. Visst kul att få träffa alla men, det skulle inte skada att ha några dagars sommarlov till.
Dagen har väll varit helt okej, jag kan ju inte säga att det var kul för det är sällan skolan är något i närheten!!!!  Men det har varit skapligt. Folket i klassen verkar trevliga men har inte riktigt bekantat mig så inte så lätt att säga, men jag tror det blir bra. Lärarna verkar jätte snälla och roliga så jag tror att det kommer funka jätte bra, dom verkar förstående när det gäller att jag kommer behöva ta mycket ledigt för simmningen och det känns jätte skönt!!!!!

Min plan från början var att försöka byta bort språk kursen på 200p men tydlige så kan inte jag gå ut gymnasiet om jag inte gjort den kursen, för då hade jag vela att gå special idrott istället men så bli det inte nu, SUCK!!!  istället kan jag lägga till 100p på mina individuella val så att jag kan gå special idrott me vi får se hur jag gör...

XX Coleman 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0