okej jag erkänner...

jag har varit super kass att skriva, men nu så!!! ( bara för att Sandra tvinga mig) ne då!!!
ja jag kan väll berätta lite om min sommar, det har varit EXTREMT rolig!!!
Första månaden bestod bara av simmning, först var det en veckas träningsläger i Motala för att toppa formen till de kommande tävlingarna. Kan ju säga att det är en helt underbar stad!!! vi hade tur med vädret också, så det blev en toppen start på soommaren!!! här är några bilder från Motala

här sitter vi på stranden med några killar där ifrån, vi hade jätte trevligt!!!


all the girls!!! love u!


när vi var påväg hem från träningen såg det ut såhär!!! helt sjukt!!!


sen en dag spelade vi mini golf!!! johan, sebbe, cocco och becka :D


smile :D








efter Motala åkte vi direkt till sm, som blev en dunder succè, åh det gick skit bra och det var så himmla kul!!!
visst att tävla är jobbigt, men det är så himmla kul (när det går bra). Vi åkte till Linköping på tisdagen och tävlingrana började på onsdagen. Sedan var det tävling tills på lördag, och jag simmade varje utom fredag somvar vilo dag!!! och det behövdes kan ja ju säga!!! lite bilder kommer här!!!


jag, becka, tessan och lollo efter laget då vi slog svenskt rekord med 7 sekunder och van!!!
åh det var helt sjukt, när jag simmade och andades så såg jag hr publiken klappa in oss, det var coolt!!!!


jag och sebbe i avsimnings sjön :/ usch äkligt, det var typ sjögräs på botten, blä!!!!


jag innan mitt lopp!! taggad till 100!!!!!!!



GO TÄBY!!!!! 


becca cocco och jag :D


på insimmet 



nu gäller det !!!!



efter tävlingarna var slut i Linköping, var det samling med juniorlandslaget för att åka vidare till prag och simma EJM ( europeiska junior mästerskapen). Det mkänner jag, blev inte en lika bra tävling även om vissa tider var bättre!!!
det var kul och det är huvundsaken, eller hur ?
det är alltid bra med nya erfarenheter, och det fick jag klart!!! jag lärde mig själv mycket om hur jag fungerar på internationella mästerskap och hur jag kan uppnå bästa möjliga prestation! lite pix här ifrån med så klart!!


vi åkte ner till Prag, där tävlingaran gick några dagar tidigare för att vänja oss en av dagarna åkte vi en buss tur runt stan för att vara lite kulturella. Här är vid ett vakt bås, då när man spegla sig fick jätte roliga former!!!! Det var kul!!!


det var lite fajt om pom-pomsen det slutade med att Anton drog oss i håret. Det var inte lika kul!!!


här är efter prisutdelningen på 4x100 fr där vi kom 3:a WOHO!!! vi kanse inte ser så glada ut men det var vi, det regna, det var nog det problemet :P


svenska klacken!!! måste säga att vi var RIKTIGT bra!!!!


en bild från prisutdelningen på 4x100 fr tyskarna var ju inga musik talanger om man säger så... 






efter EJM fick jag äntligen åka hem efetr att ha varot borta i 3 veckor, men bara för en dag. Och en del av den dagen gick självklart åt til simmning, vad annars!!!! sen åkte jag ner till Malmö och simmade sista tävlingen för sommaren YEAH!!! Sum-Sim ( svenskaungdomsmästerskapen i simning) lånt ord!!! ja för att ha varit sista tävlingen i sommar måste jag säga att det gick bra, sen var det bar saker som hände och dåliga men det vill jag helst inte gå in på!!!
har inte allt för mkt bilder där ifrån men en eller två borde finnas :D


åh det var så härligt!! vi van alla lag och slog svenskt ungdoms rekord på varje!!!!


inte snabbast i starten var jag exakt med hål i baddräkten också...


ne nu måste jag gå men här är några länkar som ni kan läsa. 
http://www.dn.se/sport/viktigt-att-sarah-ar-med-och-taggar-oss-1.906824
http://www.dn.se/sport/brons-i-junior-em-till-svenskt-stafettlag-1.909721

XX Coleman







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0