nittondeaugustitvåtusennio

hejsan.
jag är hemma hos pappa nu för andra gången, kom hit igår och ska stanna här tills jag känner för att dra hem till mamma.
Grejen är att jag har typ ingenting att göra. Internet är as segt, han har inga kanaler på tvn än och jag känner ingen granne.
Man kan ju bjuda hit någon, men han bor ju i norrtälje liksom! Plus att typ alla börjar skolan imorgon eller har redan börjat.
Så i brist på saker att göra så har jag diskat lite från igår, bäddat sängarna och typ lyssnat as mycket på thåström.
Fast som tur är så kom Micke och berra till stockholm igår, så dom kommer jag att träffa någon dag :)

Skolan börjar närma sig nu.
 
Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0