lay down your eyes.

har kommit hem från öland igen!
det var najs. bodde i en skit mysig stuga där med mamma. Sen så kom ju mormor och morfar en dag, och ulrika i typ 4 dagar. Men det var jätte mysigt.
Bodde jätte nära havet, det var en vit fin sandstrand, långgrunt vatten och as varmt.
mums.
Träffade Boyd, Micke och berra massa också. det var väl mysigt det med :) Vi var i borgholm och åt, satt vid hamnen och lyssnade på livemusik. Sen så var vi hemma hos dom, tog natt bad och fikade.
Sen så träffades vi på stranden 2 dagar också, vart typ dränkt ^
nej men det var najs faktiskt. Köpte lite kläder i värnamo, och lite filmer på öland.

Igår så träffade jag favvolina :D vi köpte pizza, satt och pratade och kollade lite på ghost, en film jag köpte på öland.
Det var jätte mysigt. Ska träffa henne snart igen har jag bestämt :D

Nu idag så ska jag träffa johan en snabbis, och sen ikväll så blir det filmkväll med nadja, och kanske johan då med :)
mysmys

Kryssning med michelle på söndag till måndag! AWESOME!


fan, fan, fan.. varför måste det vara så jobbigt.. alltid samma visa.


Shrimp n' out
Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0