Första dagen avklarad, bara 3 år kvar då va :)



dagen gick nais, träffade nya trevliga tjejer!
lite pirr för imorgon bara då alla tvåor och treor kommer, höhö.
dagen var som sagt as nais.



Vi började med upprop, och alla gick med sina mentorer till klassrummen. Lina var snell och skjustade mig till skolan och peppade mig innan. men direkt när man kom in i skolan så försvann all nervositet.
Började snacka med en jätte trevlig tjej som heter therese. Synd att hon går musik, men vi kommer ändå ha ganska många kurser tillsammans.
Sen så träffade vi två till tjejer som vi åt lunch med, som vi också umgicks med sen, de heter Emma och klara.
Sen efter lunch pratade rektorn massa och så hade vi sam elever namn lekar, haha. sånt är alltid lika pinsamt men ändå lite småroligt. man skrattar alltid åt det när man känner alla.
Imorgon så börjar jag klockan 10, så det blir lite sovmorgon, men på torsdag när vi ska åka iväg till grinda där vi ska övernatta så kommer vi att börja 07.50 inne i stan, laaaame..
Men nu så ska jag nog äta middag!



jag vet inte vad du vill, och helt seriöst orkar jag snart inte bry mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0