Ebbster

Nu så sitter jag här vid datan och lyssnar på robbie williams ( han är cooL), funderar på ifall jag ska gå och göra i ordning en kopp te, det vore gott.
Idag så gick det bra i skolan, vi åt lunch på ett ställe som heter torsbacka, ett äldreboende, haha. Jag tog pannkakor.. de smakade gummi..
Lärde känna flera tjejer i klassen idag, alla verkar trevliga men jag antar att alla är så osäkra nu de första dagarna att alla söker sig till grupper.
Men jag ska försöka att prata med alla möjliga för att lära känna dom :)
Vi vart indelade i våra grupper inför utflykten till grinda. Hamnade med en tjej jag känner så det var tur, och en annan skit trevlig tjej. Sen så med tvåor och treor också, som verkar trevliga :)
Vi hittade på lite lekar och frågor tills torsdag, hehe^^
Imorgon så blir det nog något liknande kan jag tänka mig.

Efter skolan så kom ebbisch hit! Vi satt och pratade massa och kollade på lite roliga grejer på internet, hahaha.
Henne hade jag inte träffat på evigheter.
Tur att jag och Nadja ska till vittra nästa tisdag och hälsa på alla små fisar :)
Nu ikväll så kommer berra att komma hit, vi ska kolla på någon film snackade han om, sen så kommer han att sova här, myys :)

Orkade inte åka och kolla på något till tomasz... så det får bli imorgon.. eller på fredag ^^
jaja.

kärlek till dig Sundis :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0