Det blev inte alls som planerat

Jag det blev inge träffa Fanny idag, men imorgon då ska det bli av!!!!! Dels hade varken jag eller Fanny tid. Det som tog upp hela min dag var frisörn. Först var det inte meningen att jag skulle klippa mig men så blev det. När vi kom dit så klippte sig min lillebror och sen´bestämde vi att jag också borde göra det så då kunde min frisör klämma in en tid mellan en annan kund, men jag fick vänta välldigt länge, och så tog det ett tag att klippa för mitt hår var A totoal mess!!! men det blev bra tillslut så tummen upp för det XD.

sen direkt när jag kom hem åt jag nåra mackor sen bar det av till simhallen för att lämna uträtta några ärenden, sen stanna jga där ett tag och sedan åkte jag hem, och nu sitter jag här. Men nu börjar det bli dags för middag så bye bye and good night!!!

XX coleman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0