åttatimmarochfyrtiosexminuter


Bild tagen av Nadjaisabelle.blogg.se

chill på idag, vaknade hos pappa, åt smarrig frukost, gick ner till havet och hittade en jätte mysig badplats som jag kommer att spendera mycket tid vid, hehe.
Sen drog vi till gräddöbrygga och åt lite.
Sen så hämtade vi upp nadja på vägen hem till mamma :D
Vi pratade, drack te, sminkade oss och hade trevligt :)

Micke och berra sov här också för någon natt sen, på morgonen åkte vi in för att släppa av micke. Sen så kollade jag och berra på kläder och fikade på café bellman.
Köpte en as cool tröja på carlings, och på kvällen köpte jag två filmer, släkten är värst och familjen är värre :)
sen drog jag som sagt till pappa.

Nu är jag nervös.. börjar skolan om åtta timmar och fyrtiosex minuter.
Kanske borde sova.
ska nog göra det, om jag kan somna dvs.

Och michelle som kommer att läsa det här ska jag träffa i veckan, eller hur michelle? :D

puss, sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0