090818

okej ganska tråkigt att ha en rubrik som alla andra men jag orkade inte komma på nått annat. Så idag så hade jag tänkt att åka till Fanny och vara med henne en sista gång innan hon åker iväg till USA, New Orleans. Jätte kul att hon åker iväg och får träffa nya människor och att hon får träna och plugga på en ny skola men vi kommer sakna dig här hemma!!!!! 

en bild från Barcelona, jätte mysig stad!!!!


innan jag åker till Fanny ska jag åka ner till centrum och följa med mina föräldrar till frisören, för mitt hår är TOTALT  förstört så jag måste göra nånting åt det!!!!! topparna är helt slitna måste lösas, men vet inte hur:(. aja det löser sig nog får jag hoppas. Måste gå nu ska åka om 5 minuter.

XX coleman

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kommer sakna dig med mitchy <3

2009-08-18 @ 12:21:40
URL: http://vargan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0