tjugoandraapriltvåtusennio

tänkte berätta lite om igår.
Jo igår så åkte jag med nadja till ett ställe för hon skulle kolla en sak, och allt gick finemang där så vi rullade vidare mot stockholm, där så skulle jag hämta min balklänning, och de hade sytt klart den så den satt ganska bra. jag känner mig faktiskt lite osäker på den, men det går nog över. sen så hämtade syrran upp mig i väsby station så köpte vi lite middag, hon köpte sushi och nyttiga jag köpte en sallad.

Idag så fick jag även reda på att på tyska provet vi hade i onsdags så fick jag MVG på, och inte nog med det, jag var även den ända i klassen som fick det! så då vart jag väldigt glad!
På eftermiddagen så åkte michelle till Österrike, hon ska tävla där.
Efter skolan så åkte jag hem till Erika, vi handlade lite chips och godis till kvällens match. Erika lovade ett par småkillar att köpa en majblomma av de ifall de vaktade våran chipspåse, och eftersom att hon inte hade några pengar så vart ju jag tvugen att köpa en, lyckost mig, haha.
sen så städade vi lite i hennes hus som hon hade i uppgift att göra, sen så kollade vi på handbolls matchen Hammarby-Allingsås. David kom över till oss för han ville också kolla. Och gissa vilka som vann? jo precis, hammarby, och inte med lite heller, utan med 30-19.
sen så gick de med mig till vallentuna där jag tog bussen hem.
Nu så borde jag egentligen sova, för imorgon så är det nationellt prov i matte, och jag är inte förjävla bra på det så jag kanske borde vila upp mig lite, ska ju till skolan vid åtta och äta frukost, och snälla nadja hämtar mig vid vallentuna med hennes moppe.
Godnatt allihopa!

t
score,
Andersson

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du som sa att det skulle gå skitdåligt för dej på tyskaprovet. tsss Grattis ;)

2009-04-23 @ 20:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0