äntligen!

Nu så är jag äntligen klar med förberedningen inför redovisningen, ska nog bara ta och läsa på lite extra så att jag är helt säker när jag läser för alla.
Nu så sitter jag och lyssnar på lite lugnt musik och funderar på om jag ska kolla lite på tv. Jag upptäckte nyss att jag missade SATC på tv, men jaja.

Imorgon ska vi med skolan in till stan med alla 9.or och gå på August Strindbergs museéum på drottninggatan, hoppas det blir roligt. Sen så efteråt så kommer jag att stanna i stan med Nadja och vi ska kolla på balklänningar, för snart så är det ju dags. Vi ska nog även boka biljetter tills fredag då vi ska på bio, hon vill se 17 again, men jag är inte riktigt säker, men jag skulle gärna se slumdog millionaire, men jag kan nog tänka mig att offra mig lite för henne ^^



Shrimp 'n out
,
Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0